Ανακοινώσεις Εργ. Δεξιοτήτων - Γενικά

Σχεδιασμός υλοποίησης Εργαστηρίων Δεξιοτήτων

empty-classroom-12-30-20jpg

1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Κύκλοι προγράμματος:

 

  • 1ος κύκλος: Οκτώβριος 2021 – Νοέμβριος 2021 (Φροντίζω το περιβάλλον)
  • 2ος κύκλος: Δεκέμβριος 2021 – Ιανουάριος 2022 (Ζω καλύτερα – Ευ Ζειν)
  • 3ος κύκλος: Φεβρουάριος 2022 – Μάρτιος 2022 (Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη)
  • 4ος κύκλος: Απρίλιος 2022 – Μάιος 2022 (Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία).

 

  1. ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ : : «ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ»

 

  • Α τάξη: Τίτλος: «Νερό»

Δεξιότητες:

  1. Ανάγνωση διηγημάτων: «Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει», του Μάνου Κοντολέων
  2. Κύκλος του νερού (προβολή Βίντεο)
  3. Ζωγραφική σε Α4 όλες οι μορφές νερού
  4. Επίσκεψη σε νερόμυλο της περιοχής
  5. Θεατρικό παιχνίδι

 

  • Β1 τάξη: Τίτλος: «Νερό»

Δεξιότητες:

  1. Τραγουδώ για το νερό. Μουσικοκινητική με θέμα το νερό
  2. Ζωγραφίζω το νερό
  3. Κύκλος του νερού
  4. Το ποταμάκι (τραγούδι-ζωγραφιά)
  5. Φυσικοί ήχοι (Ακρόαση-ζωγραφιά)
  • Β2 τάξη: Τίτλος: «Το νερό πηγή ζωής»

Δεξιότητες:

  1. Ζωγραφική
  2. Λογοτεχνία
  3. Λαογραφία
  4. Θεατρικό παιχνίδι
  5. Μαθηματικά
  • Γ1 τάξη: Τίτλος: «Νερό πηγή ζωής»

Δεξιότητες:

  1. Ζωγραφική
  2. Βίντεο
  3. Κατασκευή κολλάζ
  4. Κείμενα – Συζήτηση
  5. Δραματοποίηση
  • Γ2 τάξη: Τίτλος: «Νερό πηγή ζωής»

Δεξιότητες:

  1. Ζωγραφική
  2. Βίντεο
  3. Κατασκευή κολλάζ
  4. Κείμενα – Συζήτηση
  5. Δραματοποίηση
  • Δ1 τάξη: Τίτλος: «Μουσεία και αειφόρος ανάπτυξη»

Δεξιότητες:

  1. προβολή βίντεο/ εικονικής περιήγησης σε μουσεία
  2. φύλλα εργασίας
  3. κατασκευή σχολειοσκευής (μουσειοσκευής)
  4. επίσκεψη σε τοπικό μουσείο
  5. δημιουργία των δικών μας έργων τέχνης (ως μίμηση των πρωτοτύπων που βρίσκονται στα μουσεία)

 

  • Δ2 τάξη: Τίτλος: «Οικολογική Συνείδηση» («Το νερό με μέτρο»)

Δεξιότητες:

  1. Εννοιολογικός χάρτης- Βροχή από εικόνες
  2. Παιχνίδι Bingo
  3. Δημιουργία Μικρών Βιβλίων
  4. Αφίσα
  5. Δραματοποίηση

 

  • Ε1 τάξη: Τίτλος: «Νερό πηγή ζωής»

Δεξιότητες:

  1. Βίντεο
  2. Εικαστικά
  3. Συζήτηση
  4. Δραματοποίηση
  5. Κατασκευές
  • Ε2 τάξη: Τίτλος: «Αλλάζουμε εμείς όχι το κλίμα»

Δεξιότητες:

  1. Γνωριμία με την ομάδα και την κλιματική αλλαγή
  2. Το κλίμα αλλάζει… η ζωή αλλάζει…
  3. Η κλιματική αλλαγή είναι παντού
  4. Τα μαύρα σύννεφα
  5. Αλλάζουμε εμείς όχι το κλίμα
  • ΣΤ1 τάξη: Τίτλος: «Κλιματική αλλαγή»

Δεξιότητες:

  1. Κύκλος είναι και γυρίζει
  2. Αναλαμβάνουμε δράση για το κλίμα που αλλάζει
  3. Αλλάζουμε εμείς, όχι το κλίμα
  4. Dirty Stories
  5. Κλιματικά αλλαγή – Ας προχωρήσουμε Ενωμένοι (Α.Π.Ε.)
  6. Θάλασσα – SOS – χωρίς πλαστικά
  • ΣΤ2 τάξη: Τίτλος: «Κλιματική αλλαγή»

Δεξιότητες:

  1. Αλλάζουμε εμείς όχι το κλίμα
  2. Αναλαμβάνουμε δράση για το κλίμα που αλλάζει
  3. Κλιματική αλλαγή – φυσικές καταστροφές
  4. Κλιματική αλλαγή- Οικολογική συνείδηση. Ας προχωρήσουμε ενωμένοι
  5. Το νερό με μέτρο (Οικολογική συνείδηση)

Γενικός στόχος: Η ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές και στις μαθήτριες, σε συνδυασμό με τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου πλαισίου προγράμματος με δομή Ανοικτών Προγραμμάτων Σπουδών και Διαδικασιών.

Διάρκεια υλοποίησης: Οκτώβριος 2021 – Νοέμβριος 2021

 

  1. ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: «ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ –ΕΥ ΖΗΝ»

 

  • Α τάξη: Τίτλος: «Οδική ασφάλεια»

Δεξιότητες:

  1. Προβολή βίντεο για την κυκλοφοριακή αγωγή
  2. Επίσκεψη στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής
  3. Πρόσκληση σε τροχονόμο
  4. Χειροτεχνία τα σήματα
  5. Ανάγνωση παραμυθιού: «Ο φίλος μου ο ποδηλατάκιας», της Κατερίνας Βαϊμάκη

 

  • Β1 τάξη: Τίτλος: «Διατροφή – Δόντια»

Δεξιότητες:

  1. Ο μπαμπάς μου με ρωτάει (τραγούδι για τη διατροφή)
  2. Βίντεο: τα ναι και τα όχι της διατροφής. Συζήτηση
  3. ΝΤΟ-ΡΕ-ΜΙ Ελένη-Κώστα. Παιδικό τραγούδι για τη διατροφή
  4. Ο παγωτατζής (Τραγούδι – Ζωγραφιά)
  5. Ζωγραφίζω τη διατροφή. Τα γλυκά (τραγούδι Σπ. Λάμπρου)
  • Β2 τάξη: Τίτλος: «Διατροφή – Δόντια»

Δεξιότητες:

  1. Λογοτεχνία
  2. Συναισθήματα
  3. Επιτραπέζιο – μαθηματικά
  4. Τεχνολογία (βιντεάκια)
  5. Επίσκεψη οδοντιάτρου στην τάξη μας
  6. Χρήση οδοντόβουρτσας
  • Γ1 τάξη: Τίτλος: «Δόντια γερά, τρώγοντας υγιεινά»

Δεξιότητες:

  1. Ζωγραφική
  2. Λογοτεχνία – ποίηση
  3. Βίντεο
  4. Βιωματική προσέγγιση
  5. Τραγούδι
  • Γ2 τάξη: Τίτλος: «Δόντια γερά, τρώγοντας υγιεινά»

Δεξιότητες:

  1. Ζωγραφική
  2. Λογοτεχνία – ποίηση
  3. Βίντεο
  4. Βιωματική προσέγγιση
  5. Τραγούδι
    • Δ1 τάξη: Τίτλος: «Σε μια ρόγα από σταφύλι»

Δεξιότητες:

  1. προβολή βίντεο/συζήτηση/φύλλα εργασίας
  2. δραματοποίηση/τραγούδι
  3. ένταξη ΑΜΕΑ στην ομάδα
  4. δημιουργία: το παγκάκι της φιλίας

 

Πράσινες τηγανιτές ντομάτες και άλλα φρούτα

  1. φύλλα εργασίας
  2. ενημέρωση για την υγιεινή διατροφή με παιχνίδια/προβολές βίντεο
  3. δημιουργία διαφήμισης-αντιδιαφήμισης προϊόντων
  4. συνεντεύξεις από μαθητές του σχολείου και ευαισθητοποίησή τους

 

  • Δ2 τάξη: Τίτλος: «Υγεία: Οδική Ασφάλεια» («Κυκλοφορώ με ασφάλεια»)

Δεξιότητες:

1.Εννοιολογικός χάρτης

2.Γνωριμία με τις πινακίδες σήμανσης

  1. Κυκλοφορώ με ασφάλεια ως πεζός, ως επιβάτης, ως επιβάτης: ενημέρωση, πεζοπορία
  2. Διεξαγωγή έρευνας στα φανάρια έξω από το σχολείο
  3. Συνέντευξη από τροχονόμο ή σχολικό τροχονόμο
  • Ε1 τάξη: Τίτλος: «Δόντια – υγιεινή»

Δεξιότητες:

  1. Εικαστικά
  2. Βίντεο
  3. Τραγούδια
  4. Λογοτεχνικά κείμενα
  5. Βιωματική προσέγγιση
  • Ε2 τάξη: Τίτλος: «Ασφαλώς κυκλοφορώ με το ποδήλατό μου»

Δεξιότητες:

  1. Ο εξοπλισμός του ποδηλάτη
  2. Τα σήματα οδικής κυκλοφορίας για τον ποδηλάτη
  3. ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ (VIDEO)
  4. Καλλιτέχνες που εμπνεύστηκαν από το ποδήλατο
  5. Επιτόπια δράση κυκλοφοριακής αγωγής – Φτιάχνω το δικό μου παζλ –Φτιάχνω τη δική μου ακροστιχίδα για το ποδήλατο
  6. Ποδήλατο και ωφέλειες στη ζωή – Αξιολόγηση

 

  • ΣΤ1 τάξη: Τίτλος: «Ζω καλύτερα»

Δεξιότητες:

  1. Δόντια Γερά, τρώγοντας υγιεινά
  2. Κυκλοφορώ με ασφάλεια
  3. «Αειφόρος κινητικότητα – Ενεργοί τρόποι μεταφοράς»
  4. Παίζουμε και Μαθαίνουμε Παρέα, Πάντα με Βλέμμα Θετικό…!!
  5. Σχέδιο Α: Η ασφαλής «λεωφόρος» της ορθής διαδικτυακής συμπεριφοράς

 

  • ΣΤ2 τάξη: Τίτλος: «Συναίσθημα – Δημιουργική σκέψη»

Δεξιότητες:

  1. Ψυχική και συναισθηματική υγεία
  2. Η ομάδα ως ψυχοεκπαιδευτική και παιδαγωγική μονάδα
  3. Θεατρική Αγωγή και δεξιότητες μάθησης
  4. Κυκλοφορώ με ασφάλεια
  5. Του δρόμου το ασφαλές

Γενικός στόχος: Η ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές και στις μαθήτριες, σε συνδυασμό με τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου πλαισίου προγράμματος με δομή Ανοικτών Προγραμμάτων Σπουδών και Διαδικασιών.

Διάρκεια υλοποίησης: Δεκέμβριος 2021 – Ιανουάριος 2022

 

 

  1. ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: «ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη»

 

  • Α τάξη: Τίτλος: «Δραστηριότητες για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με αναπηρία»

Δεξιότητες:

  1. Αναφορά στην Παγκόσμια Ημέρα (3/12)
  2. Πρόσκληση στον «Ιππόκαμπο»
  3. Επαφή με το δακτυλικό αλφάβητο
  4. Επαφή με τη μέθοδο Braille
  5. Ζωγραφική με δεμένα μάτια
  • Β1 τάξη: Τίτλος: «Ανθρώπινα δικαιώματα»

Δεξιότητες:

  1. Αν όλα τα παιδιά της γης (Τραγούδι – Ζωγραφιά)
  2. Χέρια σαν κι αυτά (Locomondo)
  3. Ειρήνη (Παπακωνσταντίνου)
  4. Τα χέρια δεν χτυπάνε (παραμύθι)
  5. Βίντεο
  • Β2 τάξη: Τίτλος: «Ανθρώπινα δικαιώματα»

Δεξιότητες:

  1. Μαθηματικά – Αντιστοίχηση
  2. Λογοτεχνία
  3. Εικαστικά
  4. Τεχνολογία
  5. Κατασκευές
  • Γ1 τάξη: Τίτλος: «Έλα στη θέση μου»

Δεξιότητες:

  1. Έκφραση συναισθημάτων – Ενσυναίσθηση
  2. Δραματοποίηση
  3. Λογοτεχνία
  4. Ζωγραφική
  5. Βίντεο
  • Γ2 τάξη: Τίτλος: «Έλα στη θέση μου»

Δεξιότητες:

  1. Έκφραση συναισθημάτων – Ενσυναίσθηση
  2. Δραματοποίηση
  3. Λογοτεχνία
  4. Ζωγραφική
  5. Βίντεο
  • Δ1 τάξη: Τίτλος: «Μεγαλώνοντας με αξίες, εθελοντισμός-διαμεσολάβηση»

Δεξιότητες:

  1. επεξεργασία θεμάτων που έχουν σκοπό να καλλιεργήσουν τον σεβασμό στον άλλο
  2. παραμύθι
  3. ομαδικό κολλάζ: το μπαουλάκι με τις αξίες μου

 

Γνωρίζουμε την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση

  1. γνωρίζω τα εθνικά προϊόντα των χωρών της Ευρώπης

2.Σχεδιάζω ένα ευρωπαϊκό γεύμα για τα παιδιά του τρίτου κόσμου (εικονικό τραπέζι)

3.Σύνδεση με το μάθημα των θρησκευτικών. Μηνύματα φιλανθρωπίας της χριστιανικής μας θρησκείας.

 

  • Δ2 τάξη: Τίτλος: «Ενδιαφέρομαι και ενεργώ» («Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός/Διαφορετικότητα»)

Δεξιότητες:

  1. Ιστοριογραμμή εξέλιξης χαρτών
  2. Δημιουργία χάρτη της γειτονιάς
  3. Περιγραφή οικείου μέρους σχολικού περιβάλλοντος
  4. Περίπατος στη γειτονιά – φωτογράφιση
  5. Διαδικτυακό μουσείο πόλης του Βόλου-παιχνίδια ιστορίας
  • Ε1 τάξη: Τίτλος: «Έλα στη θέση μου»

Δεξιότητες:

  1. Εικαστικά
  2. Βίντεο
  3. Συναισθηματική έκφραση
  4. Δραματοποίηση
  5. Λογοτεχνικά κείμενα
  • Ε2 τάξη: Τίτλος: «Γνωρίζουμε την Ελλάδα, την Ευρωπαϊκή Ένωση»

Δεξιότητες:

  1. Γνωρίζουμε την Ελλάδα
  2. Γνωρίζουμε την Ευρωπαϊκή Ένωση
  3. Τα ανθρώπινα δικαιώματα
  4. Ευρωπαϊκή Ένωση και ανθρώπινα δικαιώματα
  5. Ένα ευρωπαϊκό γεύμα
  6. Ένα ευρωπαϊκό γεύμα για τα παιδιά του τρίτου κόσμου

 

  • ΣΤ1 τάξη: Τίτλος: «Κοινωνική Συναίσθηση και ευθύνη»

Δεξιότητες:

  1. Όλοι μαζί στη σχολική ζωή
  2. Δυναμώνω τη φωνή μου, δυναμώνεις τη φωνή σου: Δικαίωμα στην ελευθερία έκφρασης
  3. Αφηγούμαι, άρα υπάρχω
  4. Εγώ και η κοινωνία
  5. Σταματώ τις διακρίσεις – Αποδέχομαι τον «άλλο». Από τις λογοτεχνικές αναπαραστάσεις στην πραγματική ζωή

 

  • ΣΤ2 τάξη: Τίτλος: «Ζω καλύτερα»

Δεξιότητες:

  1. Εγώ και η κοινωνία
  2. Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα
  3. Δυναμώνω τη φωνή μου, δυναμώνω τη φωνή σου
  4. Ανθρώπινα δικαιώματα
  5. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη

Γενικός στόχος: Η ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές και στις μαθήτριες, σε συνδυασμό με τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου πλαισίου προγράμματος με δομή Ανοικτών Προγραμμάτων Σπουδών και Διαδικασιών.

Διάρκεια υλοποίησης: Φεβρουάριος 2022 – Μάρτιος 2022

 

 

  1. ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: «ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ-Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία»

 

  • Α τάξη: Τίτλος: «Γνωριμία με επαγγέλματα»

Δεξιότητες:

  1. Αναφορά σε παλιά επαγγέλματα
  2. Ανάγνωση παιδικού διηγήματος: «Παλιά επαγγέλματα ζωντανέψτε!», της Κατερίνας Μανανεδάκη
  3. Επίσκεψη σε επαγγελματί της γειτονιάς (τσαγκάρης)
  4. Κολλάζ με εικόνες από τα επαγγέλματα
  5. Μουσική: τραγούδια: Ο Μπαρμπα Γιάννης ο κανατάς, Το τσίρκο, ο αμαξάς, αγοράζω παλιά
  6. Θεατρική αγωγή – Παντομίμα
  • Β1 τάξη: Τίτλος: «Γνωριμία με τα επαγγέλματα»

Δεξιότητες:

  1. Παραμύθι «Ο μαραγκός»
  2. Ο κιθαρίστας (τραγούδι – Ζωγραφίζω)
  3. Βίντεο: Γνωριμία με τα επαγγέλματα
  4. «Όταν μεγαλώσω» (Τραγούδι – Ζωγραφίζω)
  5. Ζωγραφίζω τα επαγγέλματα
  • Β2 τάξη: Τίτλος: «Γνωριμία με τα επαγγέλματα»

Δεξιότητες:

  1. Λογοτεχνία
  2. Μουσική
  3. Δραματοποίηση (κινητικά παιχνίδια)
  4. Δημιουργικές κατασκευές
  5. Ταξίδι στο χθες (βιντεάκια)
  6. Εικαστικά
  • Γ1 τάξη: Τίτλος: «Γνωριμία με τα επαγγέλματα παλιότερης εποχής»

Δεξιότητες:

  1. Βίντεο
  2. Τραγούδι
  3. Ζωγραφική
  4. Γνωριμία με παλιά αντικείμενα
  5. Επίσκεψη σε λαογραφικό μουσείο
  6. Δραματοποίηση
  • Γ2 τάξη: Τίτλος: «Γνωριμία με τα επαγγέλματα παλιότερης εποχής»

Δεξιότητες:

  1. Βίντεο
  2. Τραγούδι
  3. Ζωγραφική
  4. Γνωριμία με παλιά αντικείμενα
  5. Επίσκεψη σε λαογραφικό μουσείο
  6. Δραματοποίηση
  • Δ1 τάξη: Τίτλος: «Ένα βιβλίο γεννιέται»

Δεξιότητες:

  1. βιβλίο-έρευνα (γνωρίζω τα επαγγέλματα του βιβλίου)
  2. ηλεκτρονική συνέντευξη
  3. φτιάχνω το δικό μου παραμύθι και το εικονογραφώ
  4. παιχνίδι: παγωμένη εικόνα
  5. δημιουργία ηχητικού βιβλίου

 

  • Δ2 τάξη: Τίτλος: «Μελέτη Περιβάλλοντος- Επαγγέλματα και προϊόντα του τόπου μας» («Επιχειρηματικότητα- Αγωγή σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα»)

Δεξιότητες:

  1. Εννοιολογικός χάρτης με επαγγέλματα του χθες και του σήμερα
  2. Δημιουργία αφίσας για 5 βασικά προϊόντα του τόπου
  3. Επίσκεψη σε βιομηχανία γάλακτος ή οινοποιητικό συνεταιρισμό
  4. Επαγγέλματα της γειτονιάς- σύνδεση με τον χάρτη της προηγούμενης θεματικής
  5. Γνωριμία με σύγχρονα επαγγέλματα

 

  • Ε1 τάξη: Τίτλος: «Παλαιά επαγγέλματα»

Δεξιότητες:

  1. Βίντεο
  2. Εικαστικά
  3. Τραγούδια
  4. Επίσκεψη σε μουσείο
  5. Γνωριμία με παλιά εργαλεία
  • Ε2 τάξη: Τίτλος: «Οι εποχές του έτους και το κλίμα»

 

Δεξιότητες:

  1. Οι εποχές του έτους
  2. Οι εποχές και η κλίση της γης
  3. Η κίνηση της γης και οι εποχές
  4. Οι εποχές και η περιφορά της γης
  5. Οι εποχές – Ισημερίες – Ηλιοστάσια
  6. Καιρός -Κλίμα και Εποχές
  7. Καιρός – Κλίμα και περιβαλλοντικά προβλήματα

 

  • ΣΤ1 τάξη: Τίτλος: «Δημιουργώ και Καινοτομώ»

Δεξιότητες:

  1. Πόσο δίκαιη είναι η σοκολάτα σου;
  2. Ηλεκτρικό ρεύμα «κατηγορείσαι» ότι…
  3. Τα σχολικά βιβλία σε τροχιά κυκλικής οικονομίας
  4. Προαγωγή της μάθησης μέσω της τέχνης

 

  • ΣΤ2 τάξη: Τίτλος: «Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη»

Δεξιότητες:

  1. Πόσο δίκαιη είναι η σοκολάτα σου
  2. Τα σχολικά βιβλία σε τροχιά κυκλικής οικονομίας
  3. Φροντίζω τους φυτικούς οργανισμούς
  4. Βία στον Αθλητισμό; Όχι ευχαριστώ
  5. Μια σχολική αυλή που εκπαιδεύει τους μαθητές

Γενικός στόχος: Η ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές και στις μαθήτριες, σε συνδυασμό με τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου πλαισίου προγράμματος με δομή Ανοικτών Προγραμμάτων Σπουδών και Διαδικασιών.

Διάρκεια υλοποίησης: Απρίλιος 2022 – Μάιος 2022

 

 

 

Οι παραπάνω δράσεις των αντίστοιχων θεματικών ενοτήτων προκύπτουν από τους Παγκόσμιους Δείκτες Αειφόρου Ανάπτυξης (περιβάλλον, ευ ζην, ασφάλεια, κοινωνία των πολιτών, σύγχρονη τεχνολογία και επιχειρηματικότητα)

 

Γράψε ένα σχόλιο